
Nesutinku su tuo kad visi sunys be dok isauga ne tokie ir buna nesveiki ir dar su vienu kad neiperki suns su dok jo nepriziuresi....
2010-12-12 18:15:21
2010-12-12 18:15:21
Na aš manau, kad dokumentai - kaip draudimas. O jei turiu šuns tėvų dokumentu kopijas, bet pats šuo dokumentų neturi, tai čia aš visvien negaliu nieko įrodyti?
2009-03-19 20:15:06
2009-03-19 20:15:06
Niekas nera apsaugotas nuo ligu.Paveldimumas dazniausiai buna ne is tevu, o proseneliu.Netiesa kad dokumentai duoda garantija.dauguma tokiu sunu paauge netinkami parodoms , neatitinka standartu, truksta dantu svarbiausiu, neatsistoja ausys, sviesios akys,ir tai jau gadina dokumentuotus sunis.todel negalima pykti ant paprastu zmoniu, kai patys veisejai daro ziaurias klaidas,kai ju tikslas ne gerras vardas o pinigai.be to ne visada is veislyno nusipirksi sveika suniuka.reiketu jums daugiau pasiskaityt.deja neminesiu kas ir kaip,o yra daug baisiau negu jus manot
2009-02-19 11:05:20
2009-02-19 11:05:20
Atsiprašau, bet kad ir kaip myliu šunis nedrysčiau lygint šuns veisimo ir žmogaus giminės pratęsimo.
Kas liečia mišrūnus tai jie nėra sveikesni tik jie dauginasi ir išgyvena tik stipriausi, nes niekas jų nepopina kaip kilmingų šunų. Jei kalė neišgimdo niekas nesirūpina kad padaryt operaciją ar suleist skatinamūjų. jei šuniukas leisgyvis niekas jo negelbėja. Ko nepasakysi apie kilmingų popinimą.
2008-09-09 22:12:28
Kas liečia mišrūnus tai jie nėra sveikesni tik jie dauginasi ir išgyvena tik stipriausi, nes niekas jų nepopina kaip kilmingų šunų. Jei kalė neišgimdo niekas nesirūpina kad padaryt operaciją ar suleist skatinamūjų. jei šuniukas leisgyvis niekas jo negelbėja. Ko nepasakysi apie kilmingų popinimą.
2008-09-09 22:12:28
Cituoju Alvi: "Manau zmogus sergantis baisia liga ir zinantis kad perduos ja savo vaikams, tiesiog nuspres ju netureti, nes pasmerks is anksto, tai kodel tai neturetu galiuoti ir musu mazesiems broliams?".
Kalbant apie sunis: paziurekit kaip kaimuose auginami sunys - kazkodel jie isgyvena ilgiau ir serga daug reciau (neskaitant, kad potencialus misrunai ir kada ne kada skiepijami)...Manau, kad dabartiniai veisliniai standartai yra paprasciausiai per daug islepinti - to negalima, anas nesveika, tas netinka pagal veisle... Vakar pasivaiksciojime "draugavome" su seteriu veisles patinu - baisu koks "kudas" (pazistami turi kalyte - nepalyginsi), gali pagalvoti, kad neseriamas, - tai kur toki nepuls ligos (ir kilmes dokumentai kazin ar cia gelbeja, o seimininkai tikrai atrodo normalus)...
O jei kalbet apie zmones (cia tik pvz. ir turetu buti atskira diskusijos tema): zinant kad as sergu sunkia liga ar yra paveldimumo tikimybe, negi dabar atsisakyti patirti motinyste ar tevystes dziaugsma (atleiskit, bet siuo atveju Jusu palyginimas buvo tikrai nevykes)...
Dar atkreipiau demesi, kad daugelis laiko po kelis sunis - nemanot, kad vieno pasireikstos ligos yra perduotos kito, ypac jei "ligoniukas" imlus bet kokiai bakterijai...
2008-09-09 13:11:09
Kalbant apie sunis: paziurekit kaip kaimuose auginami sunys - kazkodel jie isgyvena ilgiau ir serga daug reciau (neskaitant, kad potencialus misrunai ir kada ne kada skiepijami)...Manau, kad dabartiniai veisliniai standartai yra paprasciausiai per daug islepinti - to negalima, anas nesveika, tas netinka pagal veisle... Vakar pasivaiksciojime "draugavome" su seteriu veisles patinu - baisu koks "kudas" (pazistami turi kalyte - nepalyginsi), gali pagalvoti, kad neseriamas, - tai kur toki nepuls ligos (ir kilmes dokumentai kazin ar cia gelbeja, o seimininkai tikrai atrodo normalus)...
O jei kalbet apie zmones (cia tik pvz. ir turetu buti atskira diskusijos tema): zinant kad as sergu sunkia liga ar yra paveldimumo tikimybe, negi dabar atsisakyti patirti motinyste ar tevystes dziaugsma (atleiskit, bet siuo atveju Jusu palyginimas buvo tikrai nevykes)...
Dar atkreipiau demesi, kad daugelis laiko po kelis sunis - nemanot, kad vieno pasireikstos ligos yra perduotos kito, ypac jei "ligoniukas" imlus bet kokiai bakterijai...
2008-09-09 13:11:09
O siaube, uzjauciu tikrai patyrus tiek rupescio...suprantu, kai gyvunelis mylimas nesvarbu ar jis su dokais ar be, bet apie tai as ir kalbejau...
mano suo-berno zenehundas, si veisle turi ziauriu paveldimu ligu (nors kiekviena veisle ju turi), ypac blogai buna su displazijos laipsniais (nes labai sunkus suo), daznai issivysto katarakta, atsiranda inkstu problemos, paveldimas vezys ir t.t.....todel perknat suni buvai tikra kad jis bus tik su dokais, kad pamatysiu jo tevus ir isklausinesiu veisejus apie viska...aciu jiems uz begalini supratima, pagalba bei miliona naudingu patarymu
Neveltui sugalvoti visi suns tyrimai pries leidziant susilaukti palikuoniu, jie skirti tam kad bent jau kazkiek APDRAUSTI busima suns seimininka nuo moraliniu kanciu, na o pagrindinis tikslas - islaikyti gryna, sveika, neissigimusia veisle.
Manau zmogus sergantis baisia liga ir zinantis kad perduos ja savo vaikams, tiesiog nuspres ju netureti, nes pasmerks is anksto, tai kodel tai neturetu galiuoti ir musu mazesiems broliams?
2008-09-07 20:37:38
mano suo-berno zenehundas, si veisle turi ziauriu paveldimu ligu (nors kiekviena veisle ju turi), ypac blogai buna su displazijos laipsniais (nes labai sunkus suo), daznai issivysto katarakta, atsiranda inkstu problemos, paveldimas vezys ir t.t.....todel perknat suni buvai tikra kad jis bus tik su dokais, kad pamatysiu jo tevus ir isklausinesiu veisejus apie viska...aciu jiems uz begalini supratima, pagalba bei miliona naudingu patarymu

Neveltui sugalvoti visi suns tyrimai pries leidziant susilaukti palikuoniu, jie skirti tam kad bent jau kazkiek APDRAUSTI busima suns seimininka nuo moraliniu kanciu, na o pagrindinis tikslas - islaikyti gryna, sveika, neissigimusia veisle.
Manau zmogus sergantis baisia liga ir zinantis kad perduos ja savo vaikams, tiesiog nuspres ju netureti, nes pasmerks is anksto, tai kodel tai neturetu galiuoti ir musu mazesiems broliams?
2008-09-07 20:37:38
Paskaičiau Pumos istoriją aš turiu žiauresnių pavyzdžių. Vienos pažystamo prancuzytė (be dokumentų) be proto buvo alergiška vaistai jai įvarė kojų displazija kiek išleidžia gydymui ir spec dietom nustojo skaičiuot kai suma pasiekė 1000lt galiausiai kalytė nesulaukė 3 metų nes parėjo kepenys. Mano pačios istorija, prancūzų buldogė be dokų 1 metų pieno liaukų navikai, trečias vokas plius nelabai stabili psichika. Tik trečio voko operacija ir navikų operacija man kainavo 600lt už Tekilutę mokėjau 300lt po kolkas tfiu tfiu tfiu tekilutei jau 3 metai ir lyg augliai neatsinaujina vienas guziukas mane neramina bet vetas sako kad ten tik operacijos defektas atplyšęs riebalinis audinys.
2008-09-07 20:05:29
2008-09-07 20:05:29
Be dokumentų gali dar labiau ligotą šunį pasiimt ir gydymas gali kainuot dar daugiau nei pats šuo
taip-taip, paskaitykite Pumos istorija....
2008-09-07 19:28:53
taip-taip, paskaitykite Pumos istorija....
2008-09-07 19:28:53
Ntvirtinu kad be dokų geriau aš taip už šunis su dokais, pati pirkau šunį ne parodoms su dokais tik kad būtu pigiau jinai su efektu. reikėjo šuns saugoti kiemą. man nebuvo būtina kad atitiktu standartą. Svarbiausi kriterijai stabili psichika.
Tik dabar padarė daugiau privalomų tyrimų, kai kuriose šalyse dar ir dabar neprivalomi tyrimai. O kur dar genetinės ligos kurių pas mus dar netikrina, tarkim stuburo problemos, kurtumo problemos
Tik va sakau esant genetinei ligai iš veisėjo gali reikalaut kompensacijos. Be dokumentų gali dar labiau ligotą šunį pasiimt ir gydymas gali kainuot dar daugiau nei pats šuo 
2008-09-07 19:22:28
Tik dabar padarė daugiau privalomų tyrimų, kai kuriose šalyse dar ir dabar neprivalomi tyrimai. O kur dar genetinės ligos kurių pas mus dar netikrina, tarkim stuburo problemos, kurtumo problemos


2008-09-07 19:22:28
Kad butu aiskiau: draudimas kergti veislini suni su dokumentais buna del tam tikru priezasciu:
1. Neatitinka standarto.
2. Serga paveldimom ligom.
3. Nestabilios psihikos.
O dabar pagalvokit: tam kad veisti patina uztenka parodoi gauti 2 kartus "puikiai", kalyte-"labai gerai" ir "gerai". Draudimas veisti del standarto buna labai retas, taip kad verta susimastyti kodel tevai su dokumentasi negavo leidimo kergtis.
Deja, NET ASTUONESDESIMT PROCENTU (gryna statistika)-del paveldimu ligu......
Tai nereiskia, kad as esu pries neveislinukus...tai reiskia kad esu pries neatsakingus zmones, kurie rizikoja gyvunu sveikata bei nesirupina tuo kad atsitikus nelaimei toki suni isigyjes seimininkas patirs nemazai moraliniu kanciu bei finansiniu nuostoliu....
Taip pat esu pries madu vaikimasi ir manau kad renkantis suns veisle reiktu prieti prie to atsakingai, pasidometi suns paskirtim, temperamentu, paklausti saves ar gali suteikti jam laiminga gyvenima bei tinkamas salygas.... o issirinkus isigyti tikra veisles atstova, turinti kilmes liudijima.....kitaip geriau gelbeti gyvenima tukstanciams neveislinuku, kurie troksta seimininko meiles ir nieko nekainuoja.....
2008-09-07 19:09:34
1. Neatitinka standarto.
2. Serga paveldimom ligom.
3. Nestabilios psihikos.
O dabar pagalvokit: tam kad veisti patina uztenka parodoi gauti 2 kartus "puikiai", kalyte-"labai gerai" ir "gerai". Draudimas veisti del standarto buna labai retas, taip kad verta susimastyti kodel tevai su dokumentasi negavo leidimo kergtis.
Deja, NET ASTUONESDESIMT PROCENTU (gryna statistika)-del paveldimu ligu......
Tai nereiskia, kad as esu pries neveislinukus...tai reiskia kad esu pries neatsakingus zmones, kurie rizikoja gyvunu sveikata bei nesirupina tuo kad atsitikus nelaimei toki suni isigyjes seimininkas patirs nemazai moraliniu kanciu bei finansiniu nuostoliu....
Taip pat esu pries madu vaikimasi ir manau kad renkantis suns veisle reiktu prieti prie to atsakingai, pasidometi suns paskirtim, temperamentu, paklausti saves ar gali suteikti jam laiminga gyvenima bei tinkamas salygas.... o issirinkus isigyti tikra veisles atstova, turinti kilmes liudijima.....kitaip geriau gelbeti gyvenima tukstanciams neveislinuku, kurie troksta seimininko meiles ir nieko nekainuoja.....
2008-09-07 19:09:34
Tik tiek kad dokumentuose gali matyt kokie protėviai kokie buvo daryti kergimai, žinai kad šunys nebuvo naudojami kovose jų psichika stabili. Šuniukas išaugs būtent kokio norėjai o ne kažkas tik panašaus ir labai nutolę nuo standarto. Jei išlys genetinė liga su veisėju gali tartis kad pakeistu šuniuką arba kompensuotu dalį įmokėtos sumos.
Sitie zodziai, man atrodo, yra labiau uz nei pries. Prisipazink, turint suni be dokumentu paveldimu ligu sansas yra dvigubai, jei ne keturgubai didesnis, be to negalesi kreiptis pas jokius veisejus....
O kad pasitaiko visko tai sutinku.....bet kam zaisti loterija.....? Menulike, visai ne apie prieziura kalba....
2008-09-07 19:03:16
Sitie zodziai, man atrodo, yra labiau uz nei pries. Prisipazink, turint suni be dokumentu paveldimu ligu sansas yra dvigubai, jei ne keturgubai didesnis, be to negalesi kreiptis pas jokius veisejus....
O kad pasitaiko visko tai sutinku.....bet kam zaisti loterija.....? Menulike, visai ne apie prieziura kalba....
2008-09-07 19:03:16
Taip pat ne visai sutinku su straipsniu su dokumentai gali išlyst visokios genetinės ligos net jei ir tėvai abu sveiki (yra toks dalykas kaip recisyvinis genas tai yra paslėptas genas). Be dokumentų taip pat gali nusipirkt nukirmėlintą ir paskiepytą šunį. Tik tiek kad dokumentuose gali matyt kokie protėviai kokie buvo daryti kergimai, žinai kad šunys nebuvo naudojami kovose jų psichika stabili. Šuniukas išaugs būtent kokio norėjai o ne kažkas tik panašaus ir labai nutolę nuo standarto. Jei išlys genetinė liga su veisėju gali tartis kad pakeistu šuniuką arba kompensuotu dalį įmokėtos sumos.
2008-09-07 17:43:34
2008-09-07 17:43:34
ne visiskai sutinku
suniukai be dokumentu daznai buna taip pat labai gerai priziureti
salia manes visa gyvenima buvo ir yra sunys
man visiskai nesvarbus jo dokumentai,bet visi buvo geraj priziurimi ir neisaugo kokios kitos vejsles suniukas
vat pries metus nusipirkau haskiuka ir jam jau metukai ir visu 100 procentu nepakartojomo grozio ir charakterio haskis:p taip kad visko pasitaiko
2008-09-07 10:48:31





2008-09-07 10:48:31
Norėdami komentuoti prisijunkite arba registruokitės čia |