Beglobiams gyvūnams paaukota: 2898.95 Lt
Kaip gali prisidėti?
Priminti slaptažodį    Registruotis
Bone klubai
TitulinisBone klubaiMišrūnųDiskusijosApie viskąMišrūnas ar grynaveislis. Kodėl?
Mišrūnų
narių: 560    prezidentas: astuke666
Mišrūnų šunelių turėtojų ir mylėtojų klubas

Mišrūnas ar grynaveislis. Kodėl?



xxxLivetaxxx
Žinučių: 745
Ar manot, kad mišrūnai kažkuo prastesni už kitus šunis dėl to, kad jie beveisliai?Aš manau, kad yra daug mišrūnų, kurie yra geresni už visus veislinius šunis
2008-12-28 19:43:21
astuke666
Žinučių: 16250
Roksi2
Ankščiau svajodavau turėti vokiečių aviganiuką, bet laikui bėgant man jie pradėjo ne taip jau patikti. Nes beveik kiekvienas namas, beveik kiekvienoje gatvėje turi po vokietuką. O aš nenorėjau turėti vienodą šunį. Bet labai norėjau dalyvauti parodose. Bet - jau geriau mišrūnas, nes tai išskirtinis, ir protingesnis šuo.

neklauzada
tikrai koks fainukas suo,o snukelis ir akytes kokio grozio,taip ir prasosi skanesto
prieš 2 mėn.

jowule
Gavau gimimo dienos proga man mano sunyte grazesne net uz veislinius visada norejau Vokieciu dogo, snaucerio, bulterjero ar griunendalio bet kai turiu ja man kito suns nereikia gal po 10 metu isigysiu jei pajamos leis
prieš 2 mėn., pakeista: prieš 2 mėn.

Nobelis
Mišrūnas, nes man reikalingas draugas, o ne statusas
prieš 2 mėn.

Frikisiukas1
Neturėjau galimybės rinktis. Koks buvo, tokį ėmėm. Bet tikrai nesigailim dabar. Jis visai šeimai labai daug reiškia.
prieš 3 mėn.

Apoka
As savo nesirinkau ... jis pas mane atkeliavo is mamos ranku .. O kaip tik ji pamaciau maza kaip netikras meskiukas , PAMILAU is pirmo zvilgsnio ! Jam viskas galima ! (kai mes namie)ir ant lovos ... ir ant visur miega kur tik nori ...Svarbu jam gerai . Na , gal but negerai ji taip lepint , bet. :]
prieš 3 mėn.

neklauzada
Mes pirkome pinceriuke,bet po to isiaiskinome,jog yra misrune..aisku galejome nepirkti,kai suzinojom jog nera veisles,bet kai paemi i rankas sunyte-viskas pasidaro aisku,nori jos ar ne ji paverge musu sirdis,todel ir karaliauja pas mus namuose jau du men. dabar pagalvoju,gerai kad misrune,maziau strioko bus del sveikatos,nes is pazystamu tik ir girdziu kaip ju veisliniai suniukai serga,tai alergija tai dar kas..
prieš 5 mėn.

Rufutizz
Man nesvarbu, ar šuo grynaveislis ar mišrūnas. Svarbu - šuo.
prieš 9 mėn.

skaivulka
man nesvarbu veisle. man patinka ilgaplaukiai.
prieš 9 mėn.

Mylli
Todėl kad man nesvarbu šuns veislė, svarbiausia pats šuo. Taigi kokį mama parvežė tokį turiu ir juo didžiuojuosi
prieš 9 mėn.
2010-10-22 08:55:56
astuke666
Žinučių: 16250
myletojabetute
Na zinoma. taciau daugelis ju ir nedaro, na bet ne skiepai svarbiausia.
prieš 9 mėn.

Ingridaaa
Ir mišrūnam reikia skiepų.
prieš 9 mėn.

myletojabetute
Noriu pirma pasigirti o po to atsakysiu i kl.
Treciadieni (jau poryt) gausiu nauja suneli Kalyte, tikras modelis,tobula misrune laukiu nesulaukiu tos dienos Na o kodel butent misrunas? Todel kad tiems (dokumentiniams,grynaveisliams) suneliam reikia nemazai prieziuros :skiepai,pasai beja ju charakteris kartais buna ispuikes ar flegmatiskas ir t.t , o stai paprastas sunytis myles visada jus labiau uz kitus, jis myles jus labiau nei save, pralinksmins kai reikes. Jis nesijaus virsesniu uz jus, jis neprasys jusu didziuliu rumu,rubu ,nes supras kad gal ir jum sunku.
prieš 9 mėn.

haito
Man Pifas pats gražiausias ir orginaliausias šuo nes žinau,kad jis yra vienintelis ir nepakartojamas nes tokio šuns niekas neturi
prieš 10 mėn.

Rinolda
Paprasta, lengva prieziura, nereikia nei kirpti, nei jokiu tokiu mandrysciu
prieš 10 mėn.

Anfi
Neauginu mišrūno,bet auginau.Ir labai juos mėgstu.Jie išskirtiniai,nes jie gali būti įvariausių spalvų.
prieš 10 mėn.

erle8
Galbūt todėl, kad mišrūnai išskirtiniai, netgi būna gražesni, žinai, kad tokio mišrūno niekas neturi
prieš 10 mėn.

meskiss
mes savo maxa pasijemem is zmoniu jam 2 menesiai norejau pirkt jorksyro terjera bet kai paqmaciau ta misruniukas nieko nebenorejau ir nuo siol jis musu seimos narys
prieš 10 mėn.

irmukas1992

Tiesiog pamačiau Bona ir pasakiau sau: kito šunio nenoriu. Tik šito
prieš 11 mėn.

Ortana
Kendi pati mus rado,atklydo,teko priglausti.Paauginę,apgydę bandėm padovanot,bet taip ir užsiliko.
prieš 11 mėn.
2010-10-22 08:51:00
astuke666
Žinučių: 16250
Gabija11
Anksciau buciau norejusi tuteti grynaveisli cucika bet tai susikloste jog gavu dina nuo siol noriu tik misruno
prieš 11 mėn.

vikdeize
Pritariu Ditei
prieš 11 mėn.

Dite
Todėl , kad mišrūnai (na bent jau dauguma jų) turi tokią savybę Saviems būti labai geri , draugiški , linksmi , meilūs, o Kitiems Nepažystamiems pikti , nepasitikinties juo , lojantys ant jų bet kokiu atveju. Tai mane žavi. Nenorėčiau tokio šunio kuris prie nepažystamų ten paglostytas net apsisiusiotų iš laimės
Ir apskritai tokio pačio kaip tasai mišrūnas tikrai nebus (na nebent identiškas broliukas/sesutė dvynys/dvynė.
prieš 11 mėn.

vikdeize
Aš savo augintinę pasiemiau iš prieglaudos...Visada norėjau būtent paprasto suniuko, neveislinio ir nepirktinio. Manau,kad mišrūniukai yra nemažiau protingi už veislinius,juk kiek šeimininkas investuos į savo augintinį toks jis ir bus...
prieš 11 mėn.

Pipsic
O man Pipą padovanojo draugė gimtadienio proga
prieš 12 mėn.

Ingridaaa
Visada norėjau tik mišrūno, nes kam mokėt milžiniškas sumas, jeigu nemokamai arba už daug mažesnę kainą galima gauti tokį patį geriausią draugą Ir dar labai gerai, kad mišrūnai yra išskirtiniai, jeigu ir yra šunų panašių į juos, tai tik keli. Man visiškai nesvarbu, ar kažkur giliai stalčiuj yra užkišti šuns dokumentai ar ne.
prieš 12 mėn., pakeista: prieš 12 mėn.

Grapy
Rinkausi mišrūną todėl nes:
1. Man atrodo absurdiška mokėti milžiniškas sumas už GYVUS padarėlius
2. O jei taip ir negalvočiau, neturėčiau už ką savo mėgstamos veislės šunį pirkt
3. Mišrūnai unikalūs, vieninteliai ir nepakartojami!
4. Parodose dalyvaut nežadu, o jei ir sugalvočiau, tam yra mišrūnų parodos!
5. Mišrūnai taip pat gali būti labai protingi.
6. Šuns man reik tam, kad jį mylėčiau ir turėčiau draugą, o ne puikuočiausi kažkokiu popieriuku prieš kitus.
Ir dar turbūt ne viskas... :} :}
prieš 12 mėn.

uma
Umos tėvai - mopsai, seneliai - mopsai ir t.t., bet ji be dokumentų. Vadinasi, ji - mišrūnas. Aš su tuo NESUTINKU! Man mišrūnas - kai jo protėviai skirtingų veislių ir komentarus, kad Uma - mišrūnas, IGNORUOJU.
Tai nereiškia, kad aš prieš mišrūnus, bet atvirkščiai- aš labai myliu juos ir mano mėgstamiausias klubas - mišrūnų. .
prieš 12 mėn., pakeista: prieš 12 mėn.

Dilaila
Na turėjom auksinį šunį vardu Dikas , bet dėja jis žuvo jis taip pat buvo mišruniukas ir po kokių 6 mėn tėvai atnešė Diko sūnų Šansa.Šanso charakteris mum visalaika primena Diką.Na Šansas puikus šuo ir už nieką jo nekeisčiau o kodėl mišrūnas gal dėl to , kad mišrūnų daug o ne nevisi randa šeimininkus dauguma jų vaikšto gatvėm alkani ir iš ten kur paėmė Šansą kalė dauginasi į metus kokius 3 kartus o šeiminikai nevisada šuniukus atiduoda dažnai pasilieka
prieš 12 mėn., pakeista: prieš 12 mėn.
2010-10-22 08:46:34
astuke666
Žinučių: 16250
Gabija11
Anksciau buciau norejusi tuteti grynaveisli cucika bet tai susikloste jog gavu dina nuo siol noriu tik misruno
prieš 11 mėn.

vikdeize
Pritariu Ditei
prieš 11 mėn.

Dite
Todėl , kad mišrūnai (na bent jau dauguma jų) turi tokią savybę Saviems būti labai geri , draugiški , linksmi , meilūs, o Kitiems Nepažystamiems pikti , nepasitikinties juo , lojantys ant jų bet kokiu atveju. Tai mane žavi. Nenorėčiau tokio šunio kuris prie nepažystamų ten paglostytas net apsisiusiotų iš laimės
Ir apskritai tokio pačio kaip tasai mišrūnas tikrai nebus (na nebent identiškas broliukas/sesutė dvynys/dvynė.
prieš 11 mėn.

vikdeize
Aš savo augintinę pasiemiau iš prieglaudos...Visada norėjau būtent paprasto suniuko, neveislinio ir nepirktinio. Manau,kad mišrūniukai yra nemažiau protingi už veislinius,juk kiek šeimininkas investuos į savo augintinį toks jis ir bus...
prieš 11 mėn.

Pipsic
O man Pipą padovanojo draugė gimtadienio proga
prieš 12 mėn.

Ingridaaa
Visada norėjau tik mišrūno, nes kam mokėt milžiniškas sumas, jeigu nemokamai arba už daug mažesnę kainą galima gauti tokį patį geriausią draugą Ir dar labai gerai, kad mišrūnai yra išskirtiniai, jeigu ir yra šunų panašių į juos, tai tik keli. Man visiškai nesvarbu, ar kažkur giliai stalčiuj yra užkišti šuns dokumentai ar ne.
prieš 12 mėn., pakeista: prieš 12 mėn.

Grapy
Rinkausi mišrūną todėl nes:
1. Man atrodo absurdiška mokėti milžiniškas sumas už GYVUS padarėlius
2. O jei taip ir negalvočiau, neturėčiau už ką savo mėgstamos veislės šunį pirkt
3. Mišrūnai unikalūs, vieninteliai ir nepakartojami!
4. Parodose dalyvaut nežadu, o jei ir sugalvočiau, tam yra mišrūnų parodos!
5. Mišrūnai taip pat gali būti labai protingi.
6. Šuns man reik tam, kad jį mylėčiau ir turėčiau draugą, o ne puikuočiausi kažkokiu popieriuku prieš kitus.
Ir dar turbūt ne viskas... :} :}
prieš 12 mėn.

uma
Umos tėvai - mopsai, seneliai - mopsai ir t.t., bet ji be dokumentų. Vadinasi, ji - mišrūnas. Aš su tuo NESUTINKU! Man mišrūnas - kai jo protėviai skirtingų veislių ir komentarus, kad Uma - mišrūnas, IGNORUOJU.
Tai nereiškia, kad aš prieš mišrūnus, bet atvirkščiai- aš labai myliu juos ir mano mėgstamiausias klubas - mišrūnų. .
prieš 12 mėn., pakeista: prieš 12 mėn.

Dilaila
Na turėjom auksinį šunį vardu Dikas , bet dėja jis žuvo jis taip pat buvo mišruniukas ir po kokių 6 mėn tėvai atnešė Diko sūnų Šansa.Šanso charakteris mum visalaika primena Diką.Na Šansas puikus šuo ir už nieką jo nekeisčiau o kodėl mišrūnas gal dėl to , kad mišrūnų daug o ne nevisi randa šeimininkus dauguma jų vaikšto gatvėm alkani ir iš ten kur paėmė Šansą kalė dauginasi į metus kokius 3 kartus o šeiminikai nevisada šuniukus atiduoda dažnai pasilieka
prieš 12 mėn., pakeista: prieš 12 mėn.
2010-10-22 08:46:17
Cassiopea
Žinučių: 1691
Imunitetą turi kiekvienas gyvas padaras ir jis bet kada gali nusilpti ar išlikti toks koks buvo. Nuo ligų neapsaugotas nei mišrūnas nei grynaveislis. Tiesiog grynaveislis šuo kai yra ir kai perki iš veisėjo, tai žinai ką gausi - kad gausi stabilios psichikos, sveika genetiškai (nes daugumai veislių privalomi genetinių ligų tyrimai), galimybė gauti visakeriopą veisėjo pagalbą bet kokiais klausimais, dažnai būna galimybė pamatyti ne tik motiną, bet ir tėvą, senelius ir ect. O grynaveisliškumą įrodo TIK kilmės dokumentai. Tas pats mišruniukas gali būti genetinių ligų nešiotojas, turėti tuos pačius auglius ir sirgti tomis pačiomis ligomis kaip ir kiti, taigi, imuniteto stiprumas priklauso nuo tinkamos mitybos, nuo amžiaus.

jowule :
>viena dalyka misruniukai labai gera dalyka turi- Stipru imuniteta jie atsparesni ligoms,
>augliams ar uzdegimams as turiu misrune labai protinga. klauso ko paprasau, netik veisliniai
>bet ir misrunai yra jautrus balso tonui. siandien su savo Tera gryzom is pievu kur trumpa
>pamokele darem labai gerai laika praleido ir issilakste ir pasimokino kazkur buvau skaiciusi
>straipsni kad jei zmogus nedresuoja ar panasiai suniui zmogus buna nebeidomus ir nebeklauso jo
>o taip pat ir smegeneles silpneja(taip pat kaip ir zmogui, jis ka ismoko po 5 metu gali
>nebeprisiminti formules ar panasiai)
2010-10-22 08:45:21
astuke666
Žinučių: 16250
Gabriele14
Mišrūnai todėl, kad manau jie turi savo išskirtinių bruožų. Vieninteliai toki pasaulyje. Asmeniškai neturiu nieko prieš ir veislinius šuniukus. Juk visi šunyčiai gražūs ir mieli, ir brangūs. Bet mišrūnai man kažkaip labiau patinka, nes jie išskirtiniai )))
prieš 12 mėn.

oxy
Savo mišrūnę prižiūrėjau dar būdama magistrantė, nuomavausi kambarį nuosavame name, kadangi visos patalpos buvo nuomuojamos, rūsyje buvo dirbtuvės, kuriose darbavosi vyras, būtent jis vieną dieną atvėžė mano būsimą augintinę. Kai pirmą kartą pamačiau ją, tik pagalvojau, ar ji bus tinkamai prižiūrima. Tačiau atsitiko taip kaip ir maniau, maisto buvo minimaliai ir prasto, žiema lauke - 25, o ji plastikinej, neapšiltintoj būdoj. Taip pradėjau po truputėlį šerti geresniu maistu, kiek vėliau išleisdavau palakstyti, o galiausiai visai susidraugavom. Tačiau baigus mokslus teko kraustytis uz 200 km Tačiau kiekviena diena be šuns atrodė kančia, nuolat prisiminus rėdėjo ašaros, taip ištvėriau apie 2 mėnesius. Teko sėsti už vairo ir dumti į Kauną pasiimti savo mažutės. Spalio pabaigoje bus metukai kai mes kartu ir laimingos
2009-10-13 13:30:55

Torris
Savo Toriuka as isigijau prieglaudoje. Tiksliau as ji paemiau is ten. Jis yra vienintelis toks :] daugiau tokiu nera. Be to, man ta prekyba gyvu organizmu, kuris jaucia ir daug ka supranta, kuris turi jausmus....Nezinau, galeciau nusipirkti suniuka is seimos, kuri mazai turi pinigeliu, o ju kalyte apsivaikavo, galeciau paimti uz minimalia kaina, bet pirkti tam, kad pasipuikuoti veisle...Nu nezinau,as griezta siuo klausimu, pati noreciau baseto,bet nebent kazkas padovanotu man ji :] pati nepirkciau, man tas veisles rinkimasis, tai irgi, skirstymas i grazius ir negrazius :] man basetas net nera grazus, bet man jis atrodo toks svajoklis bet pirkti vistiek negaleciau :] prieglaudoje patenka pagrinde misruniukai, kuriems reikia namuciu ir kurie tave myles ne ka prasciau nei suniukas uz 1000 lt. (kaikuriems tai menesio atlyginimas) .
2009-09-08 11:15:06

citspirge
Manau, kad mišrūniukai yra tokie vieninteliai pasaulyje. O pavyzdžiui veisliniai yra vienodi (kalbant apie tą pačią veislę ir išvaizdą) . Jie nebrangūs, galbūt tiksliau nieko nekainuoja, o yra tokie pat protingi ir gražūs, nei brangūs ir žinomi. Asmeniškai aš nenorėčiau veislinio šuns, galbūt jei turėčiau veislinius manyčiau kitaip. Bet yra kaip yra ir aš laiminga, kad turiu du neveislinius, bet labai gražius ir protingus šuniukus.
2009-09-06 13:30:08

Jurat
Sutinku. Tyrulė ir iš prieglaudos. Tėvai siūlė VA bet aš prieštaravau laikrašty pamačius jos foto...
2009-09-06 12:22:39


Mile01
Mile paemiau is prieglaudos. Nors turejau pasirinkima galejau labai pigiai nusipirkti selti arba retriveri. Bet kai pamaciau Miles foto inete supratau kad veisliniai sunys suras savo seimininkus, o va Milei prieglaudoje tikrai ne pyragai. todel ilgai negalvojusi ja is ten paemiau.
2009-09-04 15:35:41

Borgiukas
isigydama tiesiog neziurejau misrunas ar grynaveislis tiesiog patiko pats suniukas ir isigyjau
2009-08-14 19:01:36

zirza
Man tai labai norejosi isgelbeti gyvybe, todel net pasvarstymu nebuvo apie veislinio pirkima. Todel nuvaziavom i prieglauda ir pasiemem.
2009-08-14 10:42:20
2010-10-22 08:41:40
astuke666
Žinučių: 16250
Ineta
Mišrūnas todėl, kad radom išmestą ir priglaudėm
2009-04-19 18:27:11

Cobra
Ogi todėl, kad taip lėmė PATS LIKIMAS. Svajojom apie stafuką, tačiau išvydę dabartinės mūsiškės "senės" Borzos skelbimą - kaip mat pakeitėm nuomonę...
O galiausiai sužinojom, jog priglaudėm ne tik Borzą, bet ir jos palikuonis, dar esančius pas ją ...
2009-04-17 14:14:32

kriss
Nes jie patys mieliausi,gražiausiausi ir labai greit mokosi O šeip tai jie dažniausiai būna pigesni nei veisliniai....Tai dėl pinigų trūkumų.... Ir šeip aš nesigailiu ,kad juos įsigijau....

simavi
Nes šarpiukas gražuolis buvo
2009-04-15 19:48:31

someone
Na,pasirinkimo kaip ir neturėjau.Tėvai tiesiog ėmė ir atvežė mišrūną. Aišku,nesigailėjau.Tuomet aš norėjau tiesiog šuniuko,ir jokios veislės man nerūpėjo.Ir dabar džiaugiuosi,kad Aira gyvena su mumis.
2009-04-10 10:20:57

Ortana
Kendi pati mus rado-atklydo.Na ir negalėjom nepriglausti tokio mažo kamuoliuko.Bandėm padovanoti,bet gerų šeimininkų neradom,taip ir liko.Vaikų,šeimos numilėtinė,dūkalė,geruolė.
2009-04-09 20:39:14

garbanele
kuokie jus saunuoliai
2009-04-09 18:57:24

Lorce
o mes turime misrune kate, parsivezeme is globos namu. kodel? norejome kaciuko (suniui tada dar nebuvo galimybiu), tie, kuriuos dalija zmones, jie gyvens, o is globos namu reikia gelbeti, nes juos uzmigdo.. ir niekad nesigailejau, musu Mazyle puiki drauge Lorai ir Dinai

dominyka
na mes tora tiesiog priglaudem jis buwo geru medziotoju atzala tai ir jis buwo geras medziotojas ir be to labai mielas tas musu ryzikas buwo
2009-04-09 11:56:02

Rutacka
Tai , kad mums tada reikejo draugo-šuns, o ne parodinio šunelio.Juolab mums reikejo nediduko, tai ir isigijome mišrūną. Man jie labai mieli
2009-04-09 10:20:09
2010-10-22 08:33:46, pakeista: 2010-10-22 08:36:41
astuke666
Žinučių: 16250

vaivute00

tuo metu tesiok nebuvo pinigu
2009-04-09 09:11:49

garbanele
as ir turejau misruna, ten buvo kolio ir "kaimyno" misrunas dabar jis kaime gyvena, ir as ji labai mazai teturejau kelias dienas
2009-04-06 17:48:41

xjxuxsxtxex
seip jai ne mano kaprizai pekes irvis pas mane nebutu,seip jau labai ilgai prasiau mamos suns veisliam neturejom pinigu ir net nesiruosem irvis suns laikyti, beto misrunai man vienetiniai kito tokio niekur nerasi,visu musu misruniukai isskirtiniai tas man patinka,siep atparesni ligoms,nesakau kad visi bet dazniausiai nebuna lepus
2009-04-06 16:49:23

lovedogs
Na mes radome pasiklydusi ir labai norėjom priglausti beto ruošemės pirkti šunį tj geriau priglaust vargšą negu ,kad pirkt grynaveisly
2009-04-06 10:55:25

CILE1975
Pas mane visi išgelbėti mišrūniukai išskyrus Čilę. Pačią pirmą kalytę radau vaikų darželio teritorijoj prišalusią prie metalinio traukinio, matyt atsigulė iš vakaro, o ryte plaukai prišalo ir nebėjo atsikelt.Taip ir atsirado ji pas mane. Sekantis Barsas, kažkuriuo būdu kažkas man jį prie durų paliko, paskambino į duris ir pabėgo o ant kilimėlio radau dar visai leliuką gal mėnesiuko šunelį, kuris išaugo į Rotveilerio mišrūną. Kadangi sulaukęs 7 metų Barsas labai pasiligojo ir teko jį užmigdyt, tai rytojaus dieną nuvažiavau į Nuarą, ir parsivežiau Tuci, nes kitaip būčiau ko gero nepakėlus to skausmo po Barso netekties. O va čilė tai jau sesės pinčerio mišrūnytė atsivedė netyčiukų 4, tai mums labai patiko Čilė ir vienintelė kalytė buvo. Tai ir ją psiėmėm. Va tokia mano istorija
2009-04-06 09:25:00

PawlyzaS
Hm, viena misruna kai turejau, tai buvo taip, kad labai norejau kokio takso, tai tevai nuvare kaune i kazkoki ala gyvunu turegeli dar senais laikais, ir nupirko taksa. is jo isaugo kazkoks baisingai tai panasus i lietuvo skalika suo.
2009-04-05 22:34:21

astuke666
Viena mažiuką mišrūniuką auginu, nes reikia namams sargo, tai geriausiai tinka maža sirena, o svajonė buvo nusipirkt bulterjerą, bet atklydus Arai svajonę teko palaidot, dabar namuose yra du mylimi mišrūnai

Ortana
Kendi pati mus rado ir įsiprašė į didelę mūsų gyvūnų šeimą.Bandėm po truputį ją atidavinėti,bet nesipuolė niekas imti,taip ir liko.O meilumas,o gerumas,o dūkimas.Vaikai tikrai jos neatiduotų niekam.
2009-04-05 18:08:32

garbanele
na del iskirtinumo tai tikrai nes daugiau tokiu nera
2009-04-05 14:48:41

PsychOkidO
Mhm man irgi patinka kad tik toks vienintelis yra, išskirtinis.
2010-10-22 08:30:08
astuke666
Žinučių: 16250
angelas
Man tai misrunai net grazesni.mano tai suniukas nors ir ne veislinis bet isskirtinis daugiau tokiu nera ir man beto jis pats graziausias.jei db tureciau veislini einu ir eina salia manes dar 5 kokie sunys pasivaikscioti nu tokie patys kaip mano suo-man tai nepriimtina.tai va...

garbanele
tai zinai veislinis tai islepintas

OmulisSvaras
benk man ati nesvarbi šuns kilmė, aš ieškojau draugo.
mišrūnai atsparesni ligoms ir ištvermingesni


garbanele

o kuo tavo manymu jie atsparesni? ta prasme kam?

PsychOkidO
Aš rinkaus mišrūną, nes.
O kam bereikalo leist pinigus?
Mišrūniukai atsparesni.
Į parodas vis vien nevesiu.
Nežadu bereikalingai leist pinigų kailio kirpimui ir pan.
Man paprasčiausiai reikia draugo.

Pripsius
Labai norejom arba bokserio arba vokieciu aviganio. Laikrasty pamatem, kad pardavineja bokserio ir vokieciu aviganio misruniukus tai ir nusprende tevai, kad tiks

Ziedute
Buvo mano gimtadienis, o senai troškau šuns. Tai padovanojo Semutę.
Kažkaip giminės šnekėdavo, kad mišrūnai protingesni už veislinius ir pan. kitaip tariant gailėjo pinigų
Tai va taip gavau Semą. Pamenu kleckę tokia delne laikiau..

Borgiukas
isigyjau nes tiesiog krito i aki butent sis suniukas

Ramune
mes Brina is anytos parsivezem
2010-10-22 08:25:57, pakeista: 2010-10-22 08:37:09
astuke666
Žinučių: 16250
ausrike
Na man Riną padovanojo draugė. Todėl ji ir auga pas mane
2009-04-04 19:19:24


garbanele
Žinučių: 335
pagalvokite, kodel jus auginate BUTENT misruniuka o ne kitos veisles suni? pasidalinkite savo mintimis
2010-10-22 08:20:25, pakeista: 2010-10-22 08:34:37
reklama